Logo
Otevřít nabídkuOtevřít vyhledávání

RECENZE JBL CLIP 3

TechBox

27.07.2018

Novinka JBL Clip 3 je velmi vydařeným přenosným reproduktorem na potulky přírodou. Potěší vás kvalitním zvukem, moderním designem a výdrží baterie.
Mám rád tyto malé přenosné „hračky“. A nemyslím to vůbec ironicky. Raz-dva je sbalíte do batohu, nebo, jako v případě Bluetooth reproduktorů řadu JBL Clip, zavěsíte na opasek či popruh ruksaku. A hurá na cesty. Přesně v duchu hesla výrobce „Clip and Play“. Tak sem JBL Clip 3 vzal na cyklovýlet do přírody. Věřte mi, nelitoval sem. Třetí generace této řady přenosných Bluetooth reproduktorů má inovovaný klip na zavěšení. Je sice pevný a nedá se sklopit, jako na předchůdci, ale má víc místa na zavěšení. Takže se dá snadněji zavěsit např. i na silnější větev. Navíc klip plynule pokračuje podél celého obvodu reproduktoru, díky čemuž poslouží i jako jakýsi nárazník při pádu. Za povšimnutí ještě stojí taková drobnost, jakou je pogumování vnitřní strany klipu, což napomáhá lepšímu přilnutí k povrchu, na kterém je Clip 3 zavěšený. Prechod dozadu je z pogumovaného materiálu a vzadu, na styčné ploše v poloze naležato, je guma, která výborně zabraňuje klouzání reproduktoru. Až do úhlu přibližne 45° mi nesklouzl z téměř žádného povrchu. Okrouhlé tělo s průměrem téměř 10 cm a hmotností 210 g je odolné vůči vodě podle certifikace IPX7, takže reproduktor může být v hloubce do 1 m po dobu 30 minut. V těle je vložený 40 mm měnič, který dává výkon 3,3 W RMS. V tomto sice následuje svého předchůdce, ale díky technolgii  predchodcu, JBL Signature Sound má kvalitnější zvukový projev. Ten je na takto malý reproduktor překvapivě velmi dobrý. Výšky se v něm sice trochu ztrácí, zato však basové tóny zaregistrujete ihned po spuštění jakékoliv skladby. I bez úpravy zvuku ekvalizérem v mobilu či tabletu Clip 3 hrál vyváženě a bez zkreslení i na nejvyšší hlasitosti. Ovládání reproduktoru je jednoduché a intuitivní. Tlačítky na obvodu ho zapnete a spustíte párování s Bluetooth zařízením. Na přední straně potom trojicí tlačítek ovládáte hlasitost a přehrávání hudby či posun na další skladbu, a to dvojitým stiskem středního tlačítka. V případě telefonování přes Clip 3 tímto tlačítkem přijmete nebo ukončíte hovor. Bonusem reproduktoru je silnější 1 000 mAh batere, která má vydržet alespoň 10 hodin přehrávání hudby. Při průměrném 4 až 5-hodinovém poslouchání hudby denně sem Clip 3 nenabíjel dřív, než každé 3-4 dny. Nabíjecí microUSB port je dobře skrytý spolu s 3,5 mm audio portem pod mohutným gumovým krytem.

JBL Clip 3

Naše hodnocení:
93%