Logo
Česká verze
Přejít na Slovenskou verzi
Logo
Otevřít nabídkuOtevřít vyhledávání

Značka Solis se za 110 let stala legendou. Čím si nás získala?

Letos je to přesně 110 let od založení jedné z nejvýznamnějších a nejrespektovanějších značek, které stojí za výzkumem a distribucí spotřebičů pro profesionální použití i domácnost. Řeč je o švýcarské značce Solis, kterou v roce 1908 založil jistý vědecký pracovník specializující se na fyziku – doktor W. Schaufelberger.
Počátky společnosti byly neodmyslitelně spjaté s jeho nemocí. Revmatismus ho negativně ovlivňoval v každodenním životě, proto hledal něco, co by mu ulevilo. Po stovkách hodin zkoumání a testování vynalezl elektricky vyhřívanou podložku, kterou záhy uvedl na trh. Protože měla nesmírný úspěch, rozhodl se založit společnost, která se v průběhu let stala legendou.

Světová nej, ke kterým vzhlížíme
Za sto deset let působení přišla značka Solis s celou řadou inovativních spotřebičů. V roce 1933 to byl například první vysoušeč vlasů, který byl vyroben z kovu a dřeva. Prakticky během noci si získal nesmírnou popularitu a to nejen u žen. Niklové tělo, ochrana proti zkratu, ale i designová dřevěná rukojeť udělali z tohoto výrobku naprostý bestseller. A to nikdo ještě ani zdaleka netušil, že Solis „nevystřílel“ všechny náboje a v rukávu má celou řadu dalších es.

Solis

Dalším úspěchem, který se datuje k roku 1985, bylo uvedení prvního automatického kávovaru pro domácí použití. O úspěšnosti produktu jistě hovoří informace, že se ho během velmi krátké doby prodalo přes půl milionu kusů. A ani to ještě zdaleka není všechno. V roce 2002 přichází na trh první sušič na vlasy s integrovanou technologií ionizace, která pomáhá k rychlejšímu vysušení vlasů, jejich lesku a hebkosti.

A protože se fénům Solis nebývale daří, další inovace na sebe nenechá dlouho čekat. Solis v roce 2011 představuje ten vůbec nejsilnější Solis vysoušeč všech dob. Jeho vývoj trval tři roky a testování zabralo několik stovek hodin. Díky němu se stal Solis lídrem na trhu profesionálních sušičů například ve Švýcarsku, Číně, Malajsii, Indonésii, Japonsku a Libanonu.

Proč ho tolik milujeme?
Filosofie společnosti si zakládá na tradičních principech a výrobě, která je soustředěná výlučně do továren Solis. Každý z výrobků je podroben náročnému testování ze strany výzkumníků, ale i samotných zaměstnanců společnosti Solis, kterých je zhruba sto. Jak sama společnost říká, na trh vždy uvede jen ty výrobky, které otestují a doporučí sami zaměstnanci. Mezi jejich největší výhody patří maximální kvalita, která jde ruku v ruce s dlouhou životností, designový vzhled, ale především funkčnost a snadné použití v domácnosti i profesionálních provozech.

Solis

Tenhle švýcarský specialista na domácí spotřebiče je zaměřen na high-end výrobky a ucelený sortiment. Jeho výrobky najdou uplatnění v kuchyních, v oblasti beauty & wellness a také při úpravě vzduchu. Používání jednotlivých výrobků dělá i z běžných činností výjimečnou událost. Jejich kvalita je navíc neustále podrobována nespočtu testování. Tajemstvím tak rozhodně není, že mnoho produktů společnosti Solis bylo testováno spotřebitelskými časopisy, kde dosáhly excelentních výsledků.

Solis ve 40 zemích světa
Centrálu společnosti Solis najdete ve švýcarském Curychu, kde je soustředěná také veškerá její výroba. Přímé obchodní zastoupení má Solis v osmi zemích světa, v dalších čtyřiceti spolupracuje s místními partnery. Do této sekce spadá od roku 2018 také Česká a Slovenská republika.

Díky této žádané a světově respektované značce získáte moderního společníka v oblasti krásy a wellness, inovativního pomocníka s autentickou přípravou tradičních i světových pokrmů a profesionálního odborníka pro komerční provozy.

Solis

Mezi hlavní pilíře společnosti Solis patří úcta k tradicím, nesmírně kvalitní a profesionální výroba situovaná do švýcarských továren, neustále se rozvíjející portfolio výrobků a inovace, které jdou ruku v ruce s nezastavitelným pokrokem. Solis je zkrátka legendou, na kterou můžeme být po právu pyšní.

Pošlete článek známému